Friday, September 18, 2009

Salam Aidilfitri...


Yeey..jap lg da nak blik.......Selamat Hari Raye Semua..Mohon Maaf atas segala keterlanjuran kata-kata serta perbuatan....Halalkan makan minum.....Sume org sibuk balik kampung.....Berhati2 di jalan raye k...aku mmg da hari2 balik kampung.....hahahahah......


Nih antara projek yg telah berjaye aku laksanakan tahun nih...mmg bz dari biase....hehe....thn nie..aku wat part time sales girl....jual ape..???

  • Kuih raye (macam2 ader....) murah2 lak tuh.....hehe...sebalang RM16 tuk semua jenis tuk 50's
  • Pelbagai jenis kacang..(yg nih xsempat nak captured gambo....) licin da aku hantar kt customer....bz sampai lupe nak captured gambo....
  • Rempeyek...(kacang dal & kacang tanah)..nih aku nolong mertua jual jerk....

So far...sambutan amat menggalakkan....i'Allah de rezki kite sambung tahun depan erk...heheheh



Nie antara kuih2 yg sempat di captured...


No comments: