Friday, September 4, 2009

Buka Puasa Semalam...



Semalam..aku berkesempatan untuk berjumpe dgn 2 orang member baik aku ms kt UMS dulu k.elly & nadya..huhuu..seronoknyerla bile da lame xjumpe...macam2 nak cite....da lame da plan...tp asyik xjadi jerk....kali nih jumpe..memasing da ade pasangan sendiri..nak xnak kene angkut skali la kan..nak2 aku nih da ade anak...mane la bole nak tinggal...Tempat..????kt Tasik Idaman,Bangi....bg aku best la tempat nih..kiteorg makan atas tasik...tp klu time bln pose nih kene book dulula..penuh woo.....tempat ni sejak da masuk kt rancangan Jalan2 Cari Makan kt TV3 tuh,jadi mahal ckit...dulu bole tahan murah...



Nak Tunjuk...nih aku pilih minum fresh oren...xtau nak minum pe kan...



Bulan pose nih,1 st time aku aku buke pose ngan nasik...slalu mkn mende2 ringan jer konon nak diet da nak raye nih...heheh...tp xpe...ketepikanla diet tu tuk nak melantak kan...hahahah....


Macam2 kiteorang order...tgk sendirila....


Sambal2 campur ulam...


Sayur nih akhirnyer xterusik sbb sume dok melantak lauk jer..hehe



Ikan..pilih d masak 3 rase..ikan nih harga termahalla dalam menu nih...rege nih jer RM44.00++


Aku xpuas ati ckit ngan pari bakar nih...die potong lak nipis2...xsyok ar....tp rase best...cam ayam percik pon ade...hehe...


Lauk ni paling banyak aku makan...sotong goreng tepung adalah feveret aku....



Ni lak udang dalam Tom Yam Tasik Idaman....Besau...tp aku 1st time penah nampak ikan di letak dalam tomyam....


Ni rupe Tom Yam die..rase likat & pekat.....aku xgemar sangat..klu cair ckit sedap.....isi penuh..macam2 ada......sotong,lala,ikan,udang......



Ini la anak aku nabihah...ngah comot melantak sotong...gambo2 sume cam goyang..coz atas airkan...cam ade pelampung bawah tuh...



Ni Of Coursela aku ngan my lovely hubby Cayang....Nak gak posing....

Niela k.elly ngan hubby die Saiful....dieorang nih masih dalam honeymoon lagi..br kawen maa jun lps...tahniah k.elly da berisi...heheeh....


Tp yang paling aku xseronok & terkilan lupe lak nak captured gambar nadya manik bling2 & black tunang die....(gmbar ni ihsan dr FB nadya..hikhik..)...die turun dr KL & sampai pas waktu buke pose...tu yg aku terlupe nak amek gambar tuh..berpinar mate aku tgk manik2 kt baju die..rajin sungguh die menjahit...nak amek gmbo manik pon lupe....

Hope pasni bole lg wat jumpe2 camni..ngan sume member2 la klu bole..slalunyer kekangan ms & keadaan yang watkan sume mende yang di plan xmenjadi....Aku enjoy sangat kali nih & rase xpuas lak jumpe jap jer....bulan pose nih gosip pon kurengla kan...hehehheh......makanan overall ok....nak cube g la erk....xrugi......k...daaa.....

No comments: