Friday, July 17, 2009

Uih..lama sungguh......

Emmmm...sungguh lama aku xmenulis ape2 kt cni...sbb ape erk....
  1. mmm.....xde idea nak nulis ape..aku nih bercerite direct bolela..bab2 nulis ni bole tp....
  2. xde mase......bole pkai ker?..alasan ler tuh......ala..sbnrnyer...
  3. malas......malas nak menulis,nak susun2 ayat...
  4. pastu aku xde gambo terkini yg nak d letak...klu mood nak transfer gmbo jer xde cable,ble de cable xde dan lak nak wat..nak cite xde gambo xbest lak.....hihihihih.....
Takat arini keje aku semakin bz...nak2 lg pas 'bercuti' lame...besela duk bhgn kew nih mane de nye nak rehat..tp de je ms nak men tenet tgk2 blog org...hahahha....

Pasni aku seboleh rajinnyer aku nak post la gak ckit2....at least terupdate gak....de gak la aku nak cite psl umah br, nabihah n sewaktu dengannyer....bole x......eh,sukati akula....nak xnak jer kan.....
Nabihah ngan ayah....pinjam jap gambo dr wak isal......

Terkini...nabihah da genap 10 bulan semalam.....erm...cepat lak rs ms berlalu....nak kawal die sekarang pun sangat memenatkan....perkembangan die takat nih...
  • banyak mulut da....pandai lak tu mengajuk ble org menyanyi tuk die...
  • mule da nak panjat2....lelagi tangga umah nenek die...
  • mule 'merambat'...pegang almari,dinding,manusia sekeliling tuk berdiri dan kekadang melepaskan tangan....
  • sangat suke senyummm.....
  • pandai da cium @ sayang....
  • jumpe sume mende kt lantai masuk mulut....termasukla taik cicak.....aduih......
  • yang tak tahan tiap petang pas mandi nak ajak orang pg berjalan...terutama naik brooommmm....motoorrrr.....tu ar..ayah die suke sgt melayan....
  • susah nak bagi makan....klu pakse kuar balik plak tue...uih..penat ibu nak pakse.....
  • main lumbe lari ngan 'paman' die...tp nabihah lari dalam walkerla...heheh
  • main2 lidah da teror da...ckp je nak wat bunyi ape.....
Erm....takat nih dulu la yer....dah..sambung keje balik......daaa.....

No comments: