Wednesday, May 6, 2009

Anakku Nur Amni Nabihah...

Uih..lame sungguh aku xmengupdate blog nih..rajin msk blog org tp nak tulis blog sndr malehnyerrrr....utk sekian kalinyer aku nak cite psl anak aku nur amni nabihah...kt umah sume panggil nabihah..abg aku jer yg rajin nak pggl amni...bkn aku xnak pggl amni,tp kan.....sok2 klu ade rezki die dpt adik pompuan aku ingat nak namekan die ngan awalan nur amni gak..hik..hik...

Dilahirkan pada 16 Sept 2008 (hari malaysia nih) jam 4.45pm melalui 'tingkap' di Hospital Putrajaya...punyela aku menahan sakit lelame last2 kene ceaser gak akhirnyer ngan alasan doktor baby puan semakin lemah...huhuhu...ngan xnak ambik pape risiko atas baby aku nih aku pasrahla.....mase tu air mate da xterbendung da ble aku tau aku kene operate..oohhh tidak...!!!!

Sekarang anak aku da masuk 7 bln lbh da....diela penghibur kami sefamily...balik keje tgk muke die hilang sume penat...walaupun rutin harian ibu ni amat memenatkan,tp ibu akan cb wat yg terbaik tuk nabihah k...!!!moga nabihah menjadi anak yang solehah,mendengar kate,hormat orang tua dan bijak dari segi rohani & tarbiah. Amin....



Nabihah Baru Lahir



Nabihah Sebulan



Nabihah 2 bulan



Nabihah 3 bulan



Nabihah 4 bulan



Nabihah 5 bulan



Nabihah 6 bulan



Nabihah 7 bulan



We ar happy...hehehe

2 comments:

ANAKIRANA said...

comeiiiiiiiiiiiii!

akak anak pertama pon csect.
now dh ada 2 experince..normal n csect ..hehehe

~theha~ said...

comey cam ibunyerrrr..hehehehheh....

best ar akak da rs 2 2..i'Allah de rezki yg 2nd nak gak normal klu bole...